Apr 5, 2011

Pentru ca sunt multe discutii inutile stirnite de 233YO111, iata aici numai sfirsitul unui mail de raspuns scris de alt membru :

"... Si apropo cand spamezi canalul 22 cu publicitate incalci mai mult de 2 reguli pentru CB ale ANRC si IGCTI nu ale domnului Silviu Bors


Mai citeste si aici cateva chestii ca sa vezi ca nu e banda ta ci e a cetateanului

http://www.cdep.ro/pls/legis/legis_pck.htp_act?ida=55192

http://tipsandtricks4cb.files.wordpress.com/2011/02/ro-ir014_1.doc
http://tipsandtricks4cb.files.wordpress.com/2011/02/ro-ir014_2.doc

http://tipsandtricks4cb.files.wordpress.com/2011/02/decizie_2005_62.pdf

http://www.IGCTI.ro



Chiar te rog sa citesti si aceste linkuri


Cu stima:


Robert Dima
Inginer Telecomunicatii
Miratelecom Moldova "

Eu mai mult nu am de zis ...cei care nu vor sa le respecte sunt liberi sa plece din club si sa faca mai departe ce si cum vor ei, noi nu ne asumam nicio raspundere pentru faptele lor. (am primit o mustrare exact pentru 233YO111 la o discutie ... imi ajunge, nu vreau sa incasez eu pt faptele altora care nu vor sau nu pot sa intelaga ce insemna o emisiune de radiodifuziune cu muzica, reclama etc. si o emisiune de amator CB. Mai urmeaza ce ? Sa puna si spoturi electorale la anu' ... tot ce-i posibil. E atit de simplu ..banda e libera "free" in sensul ca nu platim taxe de utilizare a frecventei radio si nu dam examen pt utilizarea echipamentului radio, in rest se complecteaza cu tot ce inseamna emisiune de radioamator cu licenta, exclus radiodifuziunea, care este un alt tip de emisiune radio. Cine vrea n-are decit sa trimita o adresa scrisa la forul de mai sus si solicite in ea dreptul de a emite spoturi pubilcitare in CB :-) Eu ma oblig sa public imediat raspunsul primit si sunt primul care ma bucur daca-i pozitiv :-) si-l pun imediat in rama la loc de mare cinste si dau drumul la reclame din 3 in 3 minute caci am softul pt PC in toate limbile pamintului :-) glumesc desgur... si cu asta am "astupat" singur 22FM in Deva. Nu uitati ca prin 2000 inainte de aderarea la UE toate dispeceratele TAXI au fost scoase din CB pe motiv ca sunt emisiuni radio cu un caracter comercial, in schimb au ramas la rusi si asa se face ca o auzim pe "Natasa" toata ziua cind e un pic de propagare) e o paranteza cam mare :-) dar ajunge! Gata ! Mai sunt si alte lucruri de facut... doua QSL card-uri unul pt Spania altul pt Croatia, iar 233YO111 n-are decit sa tot strige in spotului lui publicitar pe CB ca el "modifica statii radio din 4 la 10 w pe stand profesional" :-) si asta de la o de la o statie CB cu un QRO pe tuburi de cca 200w out... curat legal d-le ! ...dar nu sub acest indicativ si pe pielea mea ! Sa-si ia altul de la cine io mai da vreodata unul ...