Jun 27, 2013

David si Goliat in CB radio

233YO099 - Grasu', LKW mbile in Germany :-) ! 18:25cfr/CH18/CH1UK FM, o legatura QRP de toata frumusetea. Grasu' lucreaza acum pe o bascula la drumuri in Germania si are cu el o statie Storm Turboextreme portabila de 15w cu o antena scurta Avanti Carera, eu de pe fixa (antena dipol, inclinata la 45 grd. alimentata cu coax de 75ohmi :-).. ) cu TTI660 4w/mik Albrecht Densei EC2002 si 4 filtre la rx :-), Asa DA !:-)
Felicitari Grasu' !  1pct. !

PS. Grasu' a folosit antena din dotarea basculei Mercedes  ... un "ciot" de antena numai 30cm :-), eu QRP (4w) la S0..1 si Piedone "380" la propiu :-) a dat cu tot ce are in dotare S9+ dar nu l-a auzit in RO :-). QSO-ul a fost inregistrat dar mai dureaza pina ajunge in RO.
QRP-ul a batut QRO-ul cu 4/300 :-) caci eu am stiut sa-l scot pe 233YO099 cu un QSY "destept" pe o frecventa curata ( TTI660 are banda noua "UE" de 80CH= 40CE+40UK in FM) unde ne-am putut intelege, caci in conditii bune si FM-ul de banda ingusta"bate" bine la DX, aproape la fel ca SSB-ul.