May 10, 2012

Siro Thunder

 
am gasit un articol pe o pagina de internet cu o antena care ar putea
sa ma scoata din incurcatura in care sunt de ceva timp.
articolul este despre o antena cb de camera,mai exact de pus la geam
,imi este imposibil sa montez o antena pe bloc
avea si un link catre articolul de inspiratie dar nu mai este valabil
daca mai aveti articolul de inspiratie sau imi puteti da indicatii cum
sa construiesc antena ar fi excelent si eu raman dator pe vecie
in momentul de fata am incercat cu o antena auto cu talpa magnetica
dar nu prea merge swr 2 iar antena sirio thunder nu vrea sa mai mearga
de loc cred ca a oxidat pe undeva , am desfacut antena si nu imi dau
seama ce are
cred ca antena pe care ati construit-o este pe acelasi principiu
aceasta estefixa fara reglaje ,fara ground plane  singura specificatie
a producatorului este sa aiba cablul de 2,73m sau multiplu de 2,73m
va tasez si poza antenei caruia nu ii mai dau de cap
in interior are o teava de pvc pe care este infasurata o sarma cupru
acesta este imbracat in alt tub pvc pt a izola fata de masa si
intemperii
la baza este imbracat in aluminiu
inca o data doresc sa va multumesc 
 Negrea Sorin 
 
Eu n-am vazut inca antena asta, dar poate altcineva stie mai multe despre ea si pune un comentariu mai jos.