May 30, 2012

Citi Amperi consuma Avanti Grade ?


Am un "fan" fidel din Zalau captivat si el de statia Avanti Grande, care mi-a dat citeva telefoane pina acum cu diverse intrebari.
Stimate Domn, mai bine va raspund asa la concret cum imi place mie :

- Sursa de alimentare pe care eu o folosesc scoate nominal 20A maxim 22A la 13.8 Vdc, este second hand reparata de mine iar piese pt ea se gasesc relativ usor ;



- Avanti Grande varianta "Export" consuma in regim de receptie (RX ) cca. 0.4A


- la emisie (TX) aparatul meu modest de masura se da peste cap din cauza cimpului electromagnetic intens si nu mai arata nimic :-) dar in carte zice consum de 8A, iar eu am gasit practic o siguranta de 10A in circuitul de alimentare.
Puterea de iesire (TX out) difera de la un exemplar la altul, exemplarul de la mine scoate 70w, dar in Deva acum mai este una de 80w, masurati in FM cu precizia aparatelor uzuale (5...10%), pe sarcina artificiala de 50 ohmi.