Aug 10, 2010

Untitled

Din nou a fost ieri un pic de propagare. A inceput pe la ora 16:00cfr cu un skip scurt de ne-am calarit toata RO in CH 22FM :-), se auzeau statii mobile si fixe din zona de E si SE , Bucuresti, Constanta, Cernavoda etc., dupa care a devenit lunga, suficient ca sa mai iesim la o plimbare prin EU. Eu am ajuns in SSB pina in ins. Sardinia (divizia 165) la ora 20:55cfr cind l-am auzit pe Fabio, undeva mai sus in banda UK.

In concluzie, recomand pentru toti amatorii de DX CB din RO sa foloseasca drept frecventa monitor (de intilnire si apel DX) CH23 si 31 din banda CEPT, mod lucru: FM/AM/SSB, lasati liber CH22 pt. info trafic auto ... caci sunt deja foarte multi care au nevoie de canaul acesta, numai noi mai lipsim pe acolo cu DX-ul, ajunge cit ne interfereaza italienii din AM :-).
Blogged with the Flock Browser