Mar 5, 2020

Pomul, antena si Primaria

Azi la ora 18:00 un angajat al Primariei a inceput pe intuneric sa taie cei doi salcimi din fata blocului unde locuiesc, nimic deosbit sa faci toaleta lor de primavara, dar omul a inceput sa-i taie cu sirg la numai 1m deaupra solului nicidecum la cca. 2m inaltime pe unde au fost taiati pina acum. Problema mea e ca un capt al antenei dipol inclinat de care ma servesc de atita vreme e legata de unul din ei la H=2m ... Noroc ca am auzit drujba si am iesit la timp ca sa-l operesc din zel si asta numai dupa ce am discutat la telefonul mobil cu seful lui Dl. Dan, care a fost intelegator si i-a dat pe loc alt ordin direct si simplu : tatie mai sus cu 50cm ! Ufff ! Muncitorul tot bombanea el nemultumit asa ca am coborit din nou cu legitimatia... Este a treia oara cind am avut probleme pt antena asta care bate asa de bine prin Europa.