Oct 26, 2013

Transceiver A412 , documentatia.























In istoria radioamatorismului romanesc sunt citeva lucrari care stralucesc si ramin ca puncte de reper pentru noile generatii, asa este transceiverul A412 urmat de schemele lui YO3DKM. Cred ca suntem multi in Romania care le-am facut, si mai important ne-am facut un adevarat stagiu de practica cu ele, dupa care tranzitia la aparatele semiprofesionale de la alte "cooperative" :-) este foarte usoara. La ora asta sunt depasite moral de evolutia tehnologica (citeam cu ceva timp in urma de un integrat de conversie directa analog la digital care urca la 250MHz dupa care semnalul este prelucrat si demodulat in fel si chip cu un procesor...) dar eu cred ca merita macar sa le studiem teoretic asa ca am pus aici documentatia complecta pentru A412 asa cum a fost ea publicata cu muti ani in urma.




Regret si astazi ca n-am terminat niciodata unul de la cap la coada caci aveam in cap alte idei de experimentat si nici n-am avut un fitru bun de ssb :-(, dar am facut module din A412, iar unul a mai rezistat timpului :-).