Apr 6, 2013

HamSphere 3.0


Propagare in CB11m ...nimic :-( , asa ca am trecut pe net unde fibra optica de la RDS a lucrat bine chiar si cu batrinu' P4 preparat si instalat cu noul soft 3.0
QSL -urile au venit si ele imediat caci asa lucreaza softul acum. A fost o placere... Franta, Irlanda, Canada, Russia, Indonezia si lista putea sa mai continuie dar m-am oprit ca sa editez si eu un QSL decent.
























































































Am facut si eu imediat un QSL frumos cu Sfinxul nostru si uitati ce-am mai lucrat :















Atentie ! Portable !























































Da, in banda virtuala de CB11m se poate, si recunosc ca este un bun antrenament pentru propagarea reala, are QRM si QRN :-) asa ca e bine sa folosesti o pereche de casti cu mik si functia VOX de pe transceiver.