Jul 8, 2011

In vizita la "Crcodilu' "



Amicul nostru din clubul de CB, cunoscut sub indicativul "Crocodilu' " , a avut ceva probleme la echipamentul ICOM din doatre, dar de vreo doua trei luni e mai bun ca nou, cu un microfon cadou de la firma Matra, desi restul a fost un esec la reparatie :-) . Asa ca am fost curios sa-l aud cum e pe noua lui antena verticala cu 4 radiali, deci am plecat intr-o vizita la sediul lui de linga Deva.
In cca o ora cit am stat linga o halba de bere buna si rece :-) am lucrat usor toata Europa cu toate ca nu era cine stie ce propagare deschisa ... : 14SD259 - Manuel, 29WT200 - Mick, 18AR060, 19EL777 , + o statie din Suedia, asta la inceput asa ca n-am scris indicativul, si lista ar fi fost mult mai lunga dar ne-a presat timpul, berea, si povestile :-) ... am primit numai 5/9 .. +15 Concluzia ? Echipamentul e mai mult decit OK !