Feb 23, 2011

CB de pe balcon ? !

Am primit o intrebare de la un amator CB care doreste el sa-si monteze o antena Sirio de auto acasa, in balcon daca se poate :-) (asa este cind te roade pasiunea asta ... sau "microbul" mai bine ?)
Intrebarea aceasta cred ca va framinta pe mai multi dintre voi, asa ca dau aici un raspuns pt toti, mai bine decit sa raspund individual pe mail la fiecare.
Iata mai jos antena in locatia respectiva asa cum am primit-o prin mail :


De la bun inceput trebuie sa spun ca am incercat si eu antene de auto in asemenea conditii impropii functionarii normale, dar mai mult in scop de test si "precalibrare", asta ca sa nu ma chinui prea mult la montajul definitiv pe auto.
Un raspuns mai pe larg la tema asta l-am gasit dat de catre YO3HJV in revista "RadioMagazin YO" nr. 1



Revista se poate descarca de aici, iar articolul este la pagina 32.