Feb 9, 2009

YO2LAG

In amintirea celui care a fost : YO2LAG - Cori, din Deva.

Amicul Cori a fost un radioamator cunoscut mai ales celor care au lucrat in benzile de 80m si 2m, dar nu am uitat discutiile avute cu dinsul cind a aparut CB-ul in Romania.
Si-a dorit foarte mult o asemenea statie in RIG-ul personal, dar la vremea aceea costa o mica avere si optiunea lui a fost un "Alinco" pentru 2m. Asa erau timpurile, nu le puteai avea pe toate si romanii erau invatati sa renunte la multe.
Eu am mai avut posibilitatea sa nu renunt, dinsul din pacate n-a mai avut timpul necesar in aceasta lume.
Un singur cuvint poate sa definesca trecerea lui prin lume : lucru facut din pasiune, in meserie, in viata si-n hobby mai ales.
Pe partea de hobby eu am preluat stafeta si-o duc mai departe cum pot, asa a aparut si blogul acesta, care este o continuare a lucrurilor incepute si ramase neterminate la aceea vreme.

Vesnica amintire !














QRT
, 73' de YO233BSD - Silviu,